چهار طرح عمرانی برق رسانی شهرستان آرادان

چهار طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان، با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال افتتاح شد. طرح احداث شبکه روشنایی معابر جاده کند قلی خان، در مسیر سرپیچ امام زاده خلیل اله با مبلغ ۳۷۹ میلیون ریال و بهینه سازی یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار […]

چهار طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان آرادان، با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث شبکه روشنایی معابر جاده کند قلی خان، در مسیر سرپیچ امام زاده خلیل اله با مبلغ ۳۷۹ میلیون ریال و بهینه سازی یک هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار و یک دستگاه پست هوایی توزیع برق با ظرفیت ۲۰۰کیلوولت آمپر در روستای داور آباد با اعتبار دو میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال افتتاح شدند.

طرح بهسازی یک هزار و ۴۲۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای فروان با بهره گیری از کابل خودنگهدار با هزینه ای معادل سه میلیارد و ۳۳ میلیون ریال و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان جدید با مبلغ یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال، از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی حوزه برق، مربوط به سومین روز هفته دولت محسوب می شود .

گفتنی است : طرح های مورد اشاره در مراسم افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و عمرانی که با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار و شماری از مسئولان انجام شد، مورد بهره برداری واقع شدند.