سرپرست شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

چهارمین طرح آبرسانی روستایی در قره پشتلو زنجان اجرا شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای تیکمه داش، چهارمین طرح آبرسانی روستایی در بخش قره پشتلو شهرستان زنجان طی سال جاری وارد مدار شد.

چهارمین طرح آبرسانی روستایی در قره پشتلو زنجان اجرا شد

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت آب وفاضلاب استان زنجان؛ «علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: این طرح شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی یک لیتر بر ثانیه، نصب دستگاه پمپاژ و برق رسانی و احداث ۱۵۰ متر خط انتقال است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح آبرسانی از محل منابع داخلی تامین و با بهره برداری از آن جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: امسال در قالب اجرای طرح های محرومیت زدایی سه روستای دیگر شامل روستاهای حاج سیران، چمالو و جوره کندی نیز در بخش قره پشتلو آبرسانی شده بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای قره پشتلو پائین، بیرونده و سلیمان بلاغی، تمامی روستاهای بخش قره پشتلو تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار می گیرند.

نادرخانی تاکید کرد: توسعه خدمات آبرسانی روستایی به عنوان یک سیاست راهبردی پس از دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در دستور کار قرار داشته و در دولت سیزدهم با شتاب بیشتری پیگیری می شود.