پیگیری جدی مطالبات پیمانکاران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : دغدغه ما در صنعت برق علاوه بر تامین برق پایدار ، کاهش خاموشی و افزایش رضایت مندی ، تامین به موقع مطالبات تلاشگران صنعت برق در بخش پیمانکاری است. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : دغدغه ما در صنعت برق علاوه بر تامین برق پایدار ، کاهش خاموشی و افزایش رضایت مندی ، تامین به موقع مطالبات تلاشگران صنعت برق در بخش پیمانکاری است.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در نشست با پیمانکاران تشکیل کارگروهی شامل چندنماینده از پیمانکاران و شرکت توزیع برق بر دقت نظر بیشتر به روند پیگیری مفاصا حساب بیمه ای را مهم دانست و گفت : پرداخت مطالبات پیمانکاری از دغدغه های ما است و ما برای تعهد به آن ،  تامین منابع مالی لازم را قوی تر و مستحکم تری از قبل دنبال می کنیم.

وی استفاده از نیروهای آموزش دیده در بدنه بخش پیمانکاری را حائز اهمیت خواندو گفت : قول مساعد می دهیم برای حمایت از پیمانکاران در توانمندسازی دانش انان از ظرفیت های متخصص و جوان صنعت برق استفاده شود.

این مسئول با اشاره به شرایط حساس صنعت برق در رویارویی با تابستان بسیار گرم و سخت در تامین انرژی الکتریکی ، خاطرنشان کرد : پیمانکاران به عنوان نیروهای متخصص و فنی می توانند نقش موثری در شناخت مردم از مفاهیم برق داشته باشند.

وی در بخش دوم سخنان خود بر رعایت کامل اصول ایمنی تاکید کرد و افزود : نیروی انسانی کارآمد در بخش پیمانکاری به منزله یک گوهر ارزشمند در صنعت برق تلقی شده و حفظ جان و سلامت او برای ما مهم و حیاتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تلاش برای جلب رضایت پروردگار و مردم با داشتن اخلاق حسنه و حفظ کرامت انسانی افراد را مورد تاکید ویژه قرار داد.

صنایع اشکذر ، حامیان صنعت برق استان در مدیریت اضطراری بار