پیشنهاد چند پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان برای اجرا با تهاتر نفت به قرار گاه خاتم الانبیاء

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با مدیر هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ورئیس موسسه سپاسد گفت: یکی از ظرفیت های قانون بودجه 1400 و سنوات بعدی تهاتر نفت است که چند طرح مهم شرکت آب منطقه ای برای اجرا با این روش به قرار گاه خاتم پیشنهاد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این دیدار اظهار کرد: در تهاتر نفت، پیمانکاران بجای پول ، از دولت نفت تحویل می گیرند .

مهندس حسینی در این جلسه ۵ طرح به قرارگاه خاتم پیشنهاد وتوضیحاتی ارائه داد که اگر تمایل به موضوع دارند ما موضوع را پیگیری کنیم. ضمن اینکه از سال قبل نیز تفاهم نامه ای با قرارداد خاتم منعقد شده بود.محمد رستمی، مدیر هلدینگ نیروی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و رئیس موسسه سپاسد نیز در این جلسه بیان کرد: تهاتر نفت فرصت خوبی برای اجرای برخی پروژه ها است ولی بودجه آن محدود است و می توان بخشی از طرح ها را با هماهنگی وزارت نیرو و شرکت مدیریت آب ایران به نتیجه برسانیم.

وی افزود: تهاتر نفت یکی از راه های تامین اعتبار است و در سال جاری برای سد نرماب از این محل اعتباری در نظر گرفته شده است و برای بقیه طرح ها نیز تلاش می شود عدد بیشتری در نظر گرفته شود.