پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای بابارود و سردرود

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای بابارود و سردرود این شهرستان خبر داد. صابر خسروزاده با بیان اینکه این دو روستا جزو روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیستند، اظهار داشت: علی رغم غیر تحت پوشش بودن این روستاها، در راستای خدمت رسانی و تامین رفاه […]

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات آبرسانی به روستاهای بابارود و سردرود این شهرستان خبر داد.

صابر خسروزاده با بیان اینکه این دو روستا جزو روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیستند، اظهار داشت: علی رغم غیر تحت پوشش بودن این روستاها، در راستای خدمت رسانی و تامین رفاه مردم، عملیات آبرسانی به این روستاها شامل حفر چاه جدید و قسمتی از شبکه آبرسانی طی سال های گذشته به مرحله اجرا گذاشته شده است.
وی، اجرای شبکه آبرسانی بطول چهار کیلومتر، اجرای خط انتقال بطول ۵۵۰ متر، نوسازی و بازسازی مخزن ذخیره آب و تجهیز و راه اندازی چاه جدیدالحفر را از دیگر اقدامات در راستای آبرسانی به این دو روستا اعلام کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه با اعلام اینکه در حال حاضر مشکلی از بابت دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای بابارود و سردرود وجود ندارد، اظهار کرد: تانکرهای آبرسانی سیار امور آب و فاضلاب ارومیه بصورت مستمر و بلافاصله پس از اعلام نیاز از سوی دهیاری و شوراهای اسلامی در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر و آب شرب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار می گیرد.