در بازدید معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان قم مطرح شد:

پیشرفت‌های سال‌های اخیر آبفای کاشان در زمینه فناوری اطلاعات قابل ستایش و چشمگیر است

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم با همراهی جمعی از مدیران این معاونت از امکانات سخت افزاری و نرم افزای همکاران خود در آبفای کاشان بازدید کرد و ضمن تقدیر از اقدامات و پیشرفت‌های سال‌های اخیر این معاونت در زمینه فناوری اطلاعات، در مورد دستاورد های شاخص و برنامه های آینده این معاونت بحث و گفت وگو کردند.

به گزارش برقآب، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قم با همراهی جمعی از مدیران این معاونت از امکانات سخت افزاری و نرم افزای همکاران خود در آبفای کاشان بازدید کرد و ضمن تقدیر از اقدامات و پیشرفت‌های سال‌های اخیر این معاونت در زمینه فناوری اطلاعات، در مورد دستاورد های شاخص و برنامه های آینده این معاونت بحث و گفت وگو کردند.

سیدمحمد سیدحلاج سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفا کاشان گفت: رویکرد آبفای کاشان در سال جاری، هوشمندسازی فعالیت‌ها و فرایندهای کاری در کلیه واحد های شرکت است که برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و درحال پیگیری و انجام می باشد.

عباس محققیان معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان قم ضمن تقدیر از اقدامات و پیشرفت‌های سال‌های اخیر آبفای کاشان تاکید کرد: شناسایی چالش‌های مشترک و انعکاس به مراجع بالادستی از دستاوردهای این جلسات است.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آبفا کاشان توضیح داد: سیستم یکپارچه و متمرکز اطلاعات مکانی (GIS) آبفا کاشان مبتنی بر استاندارد ابلاغی شرکت مهندسی آبفای کشور، با پیاده‌سازی فرایندهای کاری، داشبوردهای مدیریتی  پیاده سازی گردیده است و سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) چارچوبی استاندارد(ISO ۲۷۰۰۱) در ۱۴ حوزه کنترلی در حوزه امنیت اطلاعات بوده که مبتنی بر آخرین ویرایش آن (۲۰۲۲) در حال پیاده‌سازی است.

سجاد عارضی گفت: پایگاه دانش آبفای کاشان در حوزه فناوری اطلاعات از سال ۱۳۹۹ پیاده‌سازی شده  و در سال ۱۳۹۷سیستم بودجه و تأمین اعتبار با الکترونیکی نمودن فرایندهای تأمین اعتبار، خرید کالا، خرید خدمات اجرایی شده وگردشکار ثبت و ارسال صورت‌وضعیت‌های پیمان‌ها از سال ۱۳۹۵ به‌صورت الکترونیکی در حال انجام است.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک آبفای استان قم ضمن ابراز خشنودی از نتایج حاصل از بازدید گفت: تلاش‌های انجام شده معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفای کاشان در سال‌های اخیر جهت ایجاد تحولات چشمگیر در حوزه فناوری اطلاعات آبفا کاشان قابل‌ستایش است.

در این بازدید رؤسای گروه GIS، گروه زیرساخت و شبکه، گروه نرم‌افزار و توسعه دولت الکترونیک، رئیس‌دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، رئیس گروه کنترل پروژه و تعدادی از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان قم، عباس محققیان معاون منابع انسانی و تحقیقات  این شرکت را همراهی کردند.