پیام تبریک مدیرعامل آب و فاضلاب اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

با سلام پارادایم جدید اطلاعاتی همه عرصه های زندگی را تحت تاثیر قرارداده است . زیست جهان ما  در معرض مداوم هژمونی ارتباطی است و در عصر اطلاعات نیازمند کنشگران فرهنگی و فعالان رسانه ای  هستیم  که  رابطه موثر و کارآمدی بین شبکه ارتباط جهانی و جامعه مدنی برقرار نمایند. حفظ هویت و اصالت ایرانی  […]

با سلام

پارادایم جدید اطلاعاتی همه عرصه های زندگی را تحت تاثیر قرارداده است . زیست جهان ما  در معرض مداوم هژمونی ارتباطی است و در عصر اطلاعات نیازمند کنشگران فرهنگی و فعالان رسانه ای  هستیم  که  رابطه موثر و کارآمدی بین شبکه ارتباط جهانی و جامعه مدنی برقرار نمایند.

حفظ هویت و اصالت ایرانی  و نگهداشت فرهنگ اصیل ملی در اوج سیطره عنان گسیخته جهانی شدن و گسترش روز افزون تکنولوژی های ارتباطی  اهمیت گروه های اندیشه ورز و آگاه به مسائل رسانه ای  برای رهایی از هجمه  فرهنگ های بیگانه را حیاتی نموده است.

خبرنگاران به عنوان صدای رسای مردم در خط مقدم فرهنگ و  رسانه، مسئول تنظیم ضرب آهنگ جامعه و برقراری توازن بین مطالبات ملت و فعالیت های اجرایی دولت هستند.

۱۷ مرداد ماه  روز خبرنگار  متعلق به انسان های فرهیخته و صاحبان راستین قلم است که راویان صدیق اخبار و رویداها تلقی می گردند. این روز  را به تمامی خبرنگاران و  رسانه های ارتباطی استان تبریک و تهنیت عرض نموده  و  در مسیر تعالی رفتار مصرف و عبور از تنش آبی و بحران خشکسالی با بهره گیری از مدیریت مصرف و سازگاری با کم  آبی از همه خبرنگاران متعهد و دلسوز  همچون گذشته طلب یاری و کمک می نماییم.