مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان خبر داد :

پست۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از برق دار شدن، راه اندازی و بهره برداری آزمایشی پروژه احداث پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی سرخه خبر داد.

مهندس مجید وفایی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، با اشاره به اینکه پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه  با هدف تامین برق مصرفی مورد نیاز شهرک صنعتی سرخه برنامه ریزی و احداث شده است گفت : احداث این پست ضمن تامین برق شهرک صنعتی مذکور و پشتیبانی از مصارف برق خانگی، موجب افزایش قابلیت مانور و افزایش قابلیت اطمینان در شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه نیز می گردد.

وی با اشاره به تامین بخش عمده تجهیزات و سیستمهای پروژه از داخل کشور و به روز بودن سیستمهای حفاظت و کنترل به کار رفته در این پروژه افزود : با هدف کاهش هزینه های نیروی انسانی و ارتقاء سطح فنی در عملکرد اپراتوری ، این پروژه قابلیت بدون اپراتور بودن(Unmanned) را داشته و عملیات پایش شبکه و انجام فرامین از راه دور نیز ممکن خواهد بود. این قابلیت موجب افزایش زمینه بهره برداری موثرتر از پست در شرایط بحران نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان اعتبار احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه را مبلغی  بالغ بر ۷۵۰۰۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.