با حضور سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی انجام شد؛

پروژه روشنایی کنار گذر شمالی اسفراین به بهره برداری رسید

پروژه روشنایی معابر کنار گذر شمالی شهرستان اسفراین با حضور سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی و تعدادی از مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مهندس«حسن چاهی»؛ سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در مراسم افتتاحیه روشنایی معابر این کنار گذر با اشاره به حجم کار و اعتبار صرف شده برای انجام آن، اظهارکرد: این پروژه با صرف بیش از ۱۷ میلیارد ریال و به منظور تأمین روشنایی منطقه به ویژه افزایش ایمنی مسکن مهر اجرا شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسفراین نیز با اشاره به حجم اجرای پروژه بیان کرد: این پروژه با احداث ۲ هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۷۵ اصله پایه برق فشار ضعیف به انجام رسید. مهندس«محسن حاتمی» بیان کرد: برای تأمین روشنایی معابر کنار گذر شمالی، تعداد ۱۲۰ دستگاه چراغ LED و ۲ دستگاه ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر نصب شد. اعتبار صرف شده برای افتتاح روشنایی این کنار گذر را ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این پروژه به منظور تأمین رفاه و ارتقاء ایمنی ساکنان مسکن های مهر «کشت و صنعت» و «بسیجیان» اجرا شد و به بهره برداری رسید.