پروژه جهادی رفع ضعف ولتاژ شهرستان طارم انجام شد

پروژه رفع ضعف ولتاژ روستاهای ایچ، رزه‌بند، هزاررود سفلی و هزاررود علیا به همت توزیع برق شهرستان طارم اجرا و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا تهمک، مدیر توزیع برق شهرستان طارم با اعلام این‌که پروژه رفع ضعف ولتاژ روستاهای طارم در راستای ارائه برق پایدار به اهالی این شهرستان انجام شد گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران و مساعدت‌های مدیریت توزیع برق استان این پروژه‌ها به سرانجام رسید.

تهمک افزود: شهرستان طارم به سبب برخورداری از شرایط ویژه آب‌وهوایی ویژه، قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود، برق به عنوان زیرساخت اصلی توسعه کشاورزی در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و بیش از ۵۳درصد از برق توزیع شده در شهرستان طارم در بخش مولد کشاورزی مصرف می‌شود، خوشبختانه با تلاش همکاران شناسایی کاستی‌ها و رفع نواقص تامین برق در این شهرستان انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان طارم از احداث ۲ پست جدید در شهر آب‌بر خبر داد و گفت: احداث ۵پست جدید دیگر نیز در شهرهای آب‌بر و چورزق در دست اقدام است که با بهره‌برداری از این پست‌ها شبکه توزیع این مناطق نیز تقویت می‌شود.

گفتنی است اجرای پروژه تبدیل سیم‌های مسی فرسوده به کابل خودنگهدار جدید در روستاهای قاضی بلاغی، کلتان، جزلاندشت، هزاررود علیا، عزیز آباد، گیلانکشه، کهریز خرم‌آباد، انذر جدید، دهنه، تشویر، زهترآباد، ده‌بهار، گوهر، الزین و بخشی از شهر آب‌بر از دیگر اقدامات مدیریت توزیع برق شهرستان طارم است.