پروژه تامین آب تفرش از چشمه هفتیان ضروریست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بر تسریع پروژه برق رسانی تامین آب تفرش از چشمه هفتیان تاکید کرد.

به گرازش برقآب، علی اکبر اسدی در جریان بازدید این پروژه با اشاره به کاهش فشار شدید سطح منابع آب زیرزمینی در پی سال‌های کم بارش اخیر در شهرستان تفرش بیان کرد: سرعت اجرای طرح اضطراری تامین آب شهرستان تفرش از چشمه هفتیان ضروری است.

وی افزود:مشکل کم آبی تفرش با اجرای کامل پروژه آبرسانی از چشمه هفتیان با تامین برق ایستگاه ها انجام می شود که توسط شرکت آب منطقه ای در دست اقدام بوده و شرکت توزیع برق تمام تلاش خود برای تسریع در امر برقرسانی را بکار خواهد گرفت. اسدی بابیان اینکه اقدامات خوبی توسط شرکت توزیع برق و آب منطقه ای صورت پذیرفته است،

افزود:وزارت نیرو نقش مهمی در ارائه خدمات زیربنایی وآبادانی شهرها دارد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این بازدید گفت : تمام ظرفیت اجرایی و عملیاتی این شرکت و پیمانکاران مربوطه بکار گرفته شده اند تا این پروژه مهم در زمان مناسب به اتمام برسد.

محمود محمودی افزود:تامین برق ۴.۲ مگاوات برای ۴ دستگاه پمپاژ تامین آب شهر تفرش از چشمه آب هفتیان نیازمند احداث ۷۰ کیلومتر شبکه برق که با سرعت روز افزون و شبانه روزی توسط اکیپ های عملیاتی و پیمانکاری توزیع برق و آب منطقه ای در حال اجراست.