در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛

پروژه برق رسانی به شهرک تعمیرکاران در دهگلان افتتاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افتتاح پروژه برق رسانی به شهرک تعمیرکاران در شهرستان دهگلان درپنجمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۵ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر پروژه برق رسانی به شهرک تعمیرکاران شهرستان دهگلان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

لهونیان افزود: احداث شبکه فشار متوسط هوایی، احداث شبکه فشار ضعیف زمینی جهت فیدرگیری و همچنین احداث دو دستگاه پست هوایی ۲۰۰ کاوا از جمله اقدامات صورت گرفته در افتتاح این پروژه بوده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح بهارستان شبکه توزیع برق ۴۰ روستا در شهرستان دهگلان تا پایان سال جاری اصلاح و بهینه‌سازی می شود، اظهار داشت: در همین راستا تاکنون شبکه برق ۷ روستا به طور کامل بهینه‌سازی شده و همچنین عملیات اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق ۱۵ روستای دیگر نیزاز پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: شهردهگلان با ۷۰ کیلومتر شبکه برق شهری، بعد از شهر سروآباد دومین شهر استان است که عاری از شبکه سیم مسی است و کل شبکه سیمی آن به کابل خود نگهدار تبدیل‌شده است.

شایان ذکر است امسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۵۸ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۹۴۶ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد تا به امروز ۶ پروژه در شهرستان سروآباد، ۶ پروژه در شهرستان بیجار،  ۳ پروژه در قروه ،۹ پروژه نیز در شهرستان بانه و ۶ پروژه نیز در شهرستان دهگلان افتتاح و کلنگ زنی شده است.