رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خبر داد

پروژه انتقال آب از دریای عمان پیشرفت مطلوب داشته است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن ارزیابی مثبت از اجرا و پیشرفت پروژه انتقال آب از دریای عمان گفت: در سفر خراسان جنوبی با دستور رییس جمهور ساخت نیروگاه برای شهر فردوس که منطقه محروم است در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش برقآب، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن ارزیابی مثبت از اجرا و پیشرفت پروژه انتقال آب از دریای عمان گفت: در سفر خراسان جنوبی با دستور رییس جمهور ساخت نیروگاه برای شهر فردوس که منطقه محروم است در دستور کار قرار گرفت.
“سپهر خلجی” امروز، چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی متعددی را برای توسعه و رفع محرومیت استان سیستان و بلوچستان انجام داده است.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای رونق و توسعه این استان و توجه به حل مشکلات مردم این خطه، خاطرنشان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به وضعیت سیستان و بلوچستان دارد.
خلجی اظهار داشت: پروژه انتقال آب از دریای عمان که شرق کشور را از دریای عمان تا خراسان رضوی پوشش می‌دهد با دستور رئیس جمهور آغاز شد و پیشرفت خوبی داشته است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سفر خراسان جنوبی با دستور رئیس جمهور ساخت نیروگاه برای شهر فردوس که منطقه محروم است در دستور کار قرار گرفت.
خلجی گفت: پروژه فاضلاب خوزستان در ۳۰ سال ۳۱ درصد پیشرفت کرده در یک سال و نیم اخیر ۳۰ درصد پیشرفت کرده است.