مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛

پروژه‌های برقرسانی دزفول بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره برداری پروژه های برقرسانی به دزفول با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
 دکتر علی خدری با تاکید بر نگاه ویژه دولت به آماده سازی زیرساخت ها در مناطق مختلف، گفت: با وجود شرایط سخت برخی شهرهای استان مانند صعب العبوری و کوهستانی بودن بسیاری از مسیرهای روستایی و محدودیت ها، تلاش کردیم در حوزه برقرسانی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

خدری؛ تعداد پروژه های افتتاحی برقرسانی شهرستان دزفول، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) را ۱۱ پروژه برقدار شدن روستاهای فاقد برق وطرح بهارستان با اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیارد ریال عنوان، و یادآور شد: ۹ پروژه روستاهای فاقد برق نیز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی شد.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل پروژه های مسکن ملی و مهر، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، برقرسانی به روستای فاقد برق، توسعه و اصلاح شبکه روشنایی، و توسعه و احداث شبکه روستایی است.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه بیان داشت: تلاش خواهیم کرد در سال آینده اقدامات شایسته ای برای توسعه زیرساختهای صنعت برق خوزستان انجام دهیم و تمامی روستاهای فاقد برق باقی مانده را نیز برقدار کنیم.

بر اساس این گزارش، در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، و مسئولان محلی این شهرستان، ۲۰ پروژه برقرسانی افتتاح و کلنگ زنی شد.