به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛

پایان ۱۰۰ درصدی پروژه های مقاوم سازی برق استان

به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی 100 درصد پروژه های مقاوم سازی شبکه های فرسوده و 84 درصد پروژه های تامین برق مجتمع ها و شهرک های روستایی استان در سال اول پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به پایان رسید.

به گزارش برقآب، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با همت خود ، توانست ۱۰۰ درصد پروژه های مقاوم سازی شبکه های فرسوده برق استان را به پایان برساند. این پروژه ها باعث بهبود عملکرد و کیفیت ارائه خدمات برق در استان شده است. همچنین ، شرکت توانست ۸۴ درصد از پروژه های تامین برق مجتمع ها و شهرک های روستایی را در سال اول پروژه ها به پایان برساند. این اقدامات به منظور بهبود زندگی مردم و رفاه آنها است که نشان از توانایی و سازماندهی خوب شرکت دارد.

یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ، تکمیل تامین برق مجتمع ها و شهرک های روستایی استان است. شرکت با اختصاص یک هزار میلیارد ریال برای این منظور ، تاکنون توانسته ۸۴ درصد از این پروژه ها را اجرا کند. این اقدامات باعث افزایش کیفیت زندگی و رفاه ساکنین این مناطق شده است و نشان از توانمندی و تعهد شرکت به توسعه پایدار است.

به علاوه ، شرکت توانسته است شبکه های برق فرسوده استان را نیز مقاوم سازی کند. با اختصاص اعتباری به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال ، شرکت تاکنون ۱۰۰ درصد از این پروژه را تحقق بخشیده است. این پروژه ها بهبود عملکرد شبکه های برق و جلوگیری از وقوع خطرات مرتبط با شبکه های فرسوده را به همراه داشته است. همچنین طرح بهارستان اصلاح و بازسازی ۱۴۳ روستا و ۱۰۶ کیلومتر شبکه برق استان را شامل می شود.

در کل ، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با تکمیل ۱۰۰ درصد پروژه های مقاوم سازی شبکه های فرسوده برق استان و ۸۴ درصد پروژه های تامین برق مجتمع ها و شهرک های روستایی ، تعهد خود را در توسعه بخش برق استان اثبات کرده است. این اقدامات باعث بهبود عملکرد و کیفیت ارائه خدمات برق در استان شده است و نشان از توانمندی و کارآمدی شرکت در اجرای پروژه ها است.