کنترل پذیری مشترکان کشاورزی استان سمنان پایان یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی بیان داشت: کنترل پذیر نمودن مشترکین کشاورزی با هدف اجرای عدالت در مدیریت بار به اتمام رسید و کلیه مشترکین این بخش به کنتورهای هوشمند مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی بیان داشت: کنترل پذیری مشترکان کشاورزی با هدف اجرای عدالت در مدیریت بار به اتمام رسید و کلیه مشترکین این بخش به کنتورهای هوشمند مجهز شدند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی بیان داشت: کنترل پذیر نمودن مشترکین کشاورزی با هدف اجرای عدالت در مدیریت بار به اتمام رسید و کلیه مشترکین این بخش به کنتورهای هوشمند مجهز شدند.

سید محمد حسینی نژاد با بیان این که این اقدام در راستای اهداف تعیین شده از طرف شرکت توانیر به اجرا درآمده است افزود: پس از شناسایی و رده بندی مشترکین مذکور، براساس اولویت های موجود، تعداد دو هزار و ۸۷۷ اشتراک با تعرفه ۳۰۱، شامل چاه های کشاورزی و پمپاژهای ثانویه را در برنامه کنترل پذیری قرار داده و با یاری خداوند، موفق به ایجاد امکان کنترل پذیری برای کلیه مشترکین این بخش شده ایم.

وی با عنوان اینکه یکی از اولویت های اصلی شرکت در مدیریت پیک بار بخش کشاورزی چاه های آب که بیشترین مصرف انرژی را به خود اختصاص داده اند، کنترل پذیری و هوشمندسازی است افزود: این مهم به همت معاونت های فروش و خدمات پس از فروش، مالی و پشتیبانی، بهره برداری و دیسپاچینگ و برنامه ریزی و مهندسی و مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان سمنان به انجام رسیده است.

وی اظهار کرد: مشترکینی کنترل پذیر و هوشمندسازی شده اند که از نظر نوع لوازم اندازه گیری ولتاژ ثانویه اتصال CT، ولتاژ ثانویه اتصال مستقیم و یا مشترک تکفاز بوده اند.

حسینی نژاد تصریح داشت: با تکمیل پروژه کنترل پذیری چاه های کشاورزی، بار مصرفی شبکه به میزان ۶۰ کیلووات قابل کنترل شده است و این شرکت با استفاده از ظرفیت های موجود خود در حال اجرای این پروژه برای مشترکین در سایر تعرفه های تعیین شده می باشد.