پایان پروژه های نیمه تمام سنواتی در توزیع برق تبریز

برای اولین بار، در شش ماه نخست سال جاری، پروژه های نیمه تمام سنواتی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز تکمیل و به پایان رسید. با تلاش همکاران برق تبریز بخصوص دفتر کنترل برنامه و پروژه براساس برنامه ریزی ها، اقدامات و پایش های مستمر صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری، برای اولین […]

برای اولین بار، در شش ماه نخست سال جاری، پروژه های نیمه تمام سنواتی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز تکمیل و به پایان رسید.

با تلاش همکاران برق تبریز بخصوص دفتر کنترل برنامه و پروژه براساس برنامه ریزی ها، اقدامات و پایش های مستمر صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری، برای اولین بار پروژه های توزیع نیمه تمام سنواتی در شرکت توزیع نیروی برق تبریز مرتفع شد.
منصور حجابی مدیر دفتر کنترل برنامه و پروژه برق تبریز در این ارتباط با بیان اینکه در ابتدای سال جاری ۴۳۶ فقره پروژه ی سنواتی توزیع به مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال در سیستم کنترل پروژه موجود بود، افزود: با تلاش همکاران در پایان شش ماه نخست ۱۴۰۰، تعداد ۴۲۶ فقره پروژه ی سنواتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.
حجابی اضافه کرد: تنها دو مورد پروژه ی سنواتی اجرایی مربوط به پروژه های پایگاه هوایی در امور برق ستارخان نیمه تمام مانده که با توجه به بررسی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این دو پروژه نیز تا پایان مهرماه به پایان می رسد و هشت فقره پروژه ی سنواتی خدمات مشترکین نیز در دست اقدام است و بقیه ی پروژه های سنواتی برق تبریز همگی تکمیل شده و به پایان رسیده اند.

 

 کشف ۴۱ دستگاه استخراج رمز ارز در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف ۴۱ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی هفته ی اخیر از نقاط مختلف شهر تبریز توسط همکاران این شرکت خبر داد.

عادل کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.
وی در تشریح این عملیات گفت: با گزارش های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم ۴۱ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را از نقاط مختلف شهر تبریز کشف کنیم. کشف های صورت گرفته به صورت موردی شامل ۳۶ دستگاه در یک انشعاب در امور برق قراملک و ۵ دستگاه در ۳ انشعاب از سه منزل مسکونی در چهارراه عباسی، محله ی یوسف آباد و کوی روشن واقع در امور برق روشنایی بودند. توان مصرفی دستگاه های رمز ارز کشف شده ۸۲ کیلووات بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان از کشف و شناسایی بیش از ۹ هزار ماینر از سال ۹۸ تا کنون خبر داد.