تجلیل از ارزش‌های جهادی و ورزشی در محلات؛

پایان خوشِ چهاردهمین دوره فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری پيشكسوتان وزارت نيرو در شهر گل ایران، شهرستان محلات به کار خود پایان داد.

پایان خوشِ چهاردهمین دوره فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی؛ دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات گفت: توسعه، ترویج و نهادینه سازی ورزش همگانی در کشور ضروری است.

مالک حسین زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هزینه کردن برای ورزش اسراف نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است.
وی بیان کرد: هدف وزارت نیرو توسعه ورزش همگانی و توجه به سلامت همکاران و خانواده های آنان است.

حسین زاده با اشاره به رسالت عظیم و سنگین صنعت آب و برق جهت خدمات رسانی بی وقفه به مردم عزیز کشورمان،افزود: در این بازی ها ،برنده و بازنده نداریم قهرمان واقعی ما همه متخصصان و سختکوشان صنعت آب و برق در کشورمان هستند که با کار جهادی در حال ارائه خدمات مستمر به مردم هستند.

وی سلامت همکاران وزارت نیرو را از دغدغه های اصلی این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: بسیاری از بیماری های جسمی و روانی در کشور ناشی از عدم توجه به ترویج مسئله ورزش همگانی است.

حسین زاده از همه مسئولان استانی و شهرستان محلات به دلیل میزبانی شایسته برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو تقدیر کرد.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی ضمن تقدیر از مسولان کشوری، استانی و شهرستان محلات در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: طی این ۷روز ، ورزشکاران با اخلاق وزارت نیرو،با رقابت های تنگاتنگ و دوستانه در کنار هم در مسابقات شرکت کردند.

محمود محمودی گفت:امیدواریم توانسته باشیم خاطره خوبی برای ورزشکاران از حضور در شهرستان محلات به ارمغان آورده باشیم.

وی با اشاره به نقش ورزش در افزایش بهره‌وری و سلامت کارکنان ،گفت: صنعت آب و برق همواره زمینه ساز برنامه‌های ورزشی بوده است.

محمودی ارائه خدمات آب و برق به مردم را بزرگترین سرمایه کارکنان وزارت نیرو دانست،که به صورت جهادی و با تلاش شبانه روزی و به صورت لحظه ای در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

رئیس انجمن فوتسال وزارت نیرو گفت:
این دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو، با حضور و مشارکت ۳۰۰ ورزشکار در قالب ۲۳ تیم به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ۱۶ تا ۲۳ آذر ماه سال‌جاری در شهرستان محلات برگزار شد.

علی نصر آبادی افزود: طی بازه‌ زمانی هفت روزه، ۴۹ مسابقه فوتسال بین تیم‌های شرکت کننده برگزار شد که با قهرمانی هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان البرز به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات ورزشی، به ترتیب تیم هیئت ورزشی صنعت آب و برق استان البرز، تیم استان های اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: همچنین تیم ورزشی اصفهان جام اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود کرد .