پایان تعمیر خط انتقال ۱۸۰۰ میلی متر GRP قیصریه به شهرهای جنوبی استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب غدیر خوزستان، مدیر عامل این شرکت از پایان عملیات تعمیر خط انتقال ۱۸۰۰ میلی متر GRP تأسیسات قیصریه به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

“داوود حری” ضمن بیان این خبر گفت: با توجه به اهمیت آبرسانی و پایداری انتقال، بعد از اعلام واحد حریم بانی شرکت مبنی بر رویت نشتی آب در محل کیلومتر ۳ خط آبرسانی تأسیسات قیصریه به آبادان و خرمشهر، بلافاصله گروه های عملیاتی شرکت فراخوان شده و همزمان با تجهیز کارگاه، به سمت محل شکستگی اعزام شدند.

وی مدت زمان انجام رفع نشتی و تعمیر خط را ۴۰ ساعت کار مداوم شبانه روزی دانست و گفت: از طریق این خط لوله به طور متوسط در هر ساعت ۶۵۰۰ متر مکعب آب شرب به سمت شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان ارسال می گردد .

وی در پایان یادآور شد در طول مدت تعمیرات، با هماهنگی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، آب شرب مشترکین مذکور از طریق خط فولادی ۲۰۰۰ میلیمتر تأسیسات آبرسانی ام الدبس به خرمشهر تامین گردید و خللی در آبرسانی بوجود نیامد.

لازم به ذکر است شرکت آب غدیر خوزستان هم اکنون بیش از ۹۰۰ هزار متر مکعب آب را در شبانه روز به شهرها و روستاهای جنوب غرب استان خوزستان ارسال میکند.