اورهال و سنکرون واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از پایان اورهال سالیانه و سنکرون واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت، افشین قلی پور مدیریت تعمیرات سد شهید عباسپور در شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی […]

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان از پایان اورهال سالیانه و سنکرون واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت، افشین قلی پور مدیریت تعمیرات سد شهید عباسپور در شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی در این خصوص اعلام نمود : تعمیرات سالیانه واحدهای نیروگاهی یکی از برنامه های مدون برای هر نیروگاه است که مطابق دستور العمل های اولیه سازندگان تجهیزات و تجارب شرکت های تولید و تعمیرات  با هماهنگی شبکه ملی برق کشور صورت میگیرد.

قلی پور با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های سالیانه و از پیش تعیین شده در راستای بهبود وضعیت و بالا بردن آمادگی تولید در نیروگاههای برق آبی عملیات تعمیرات سالیانه انجام میگیرد افزود : اورهال واحد های ۵ و ۶ این نیروگاه خاتمه یافته است.

وی در ادامه افزود ، این شرکت با داشتن نیروهای متخصص تعمیراتی خبره در بخش های مختلف نیروگاهی مطابق برنامه زمانبندی و با نظارت کارشناسان دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور ، در برخی از واحدها زودتر از موعد مقرر ، کلیه فعالیت های تعریف شده در برنامه تعمیراتی واحدهای نیروگاهی را با کیفیت لازم و با موفقیت به پایان رساندند .