طی 9 ماهه امسال انجام شد:

پاسخگویی و رسیدگی به بیش از یک میلیون تماس مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت امسال موفق به پاسخگویی و رسیدگی به بیش از یک میلیون 313 هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب با سامانه گویای تلفنی 122 در استان زنجان شده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: با توجه به ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، تعداد تماس های پاسخ داده شده توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا در استان زنجان با

رشد ۱۲۶ درصدی از ۶۵ هزار تماس به بیش از ۱۴۶ هزار تماس افزایش یافته است.

وی با اشاره به برقراری ۹ هزار فقره تماس مشترکین آب و فاضلاب استان زنجان با تلفن های مستقیم مرکز ارتباط با مشتریان گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی کافی اکنون پس از ادغام شرکت های آب و

فاضلاب شهری و روستایی تمامی مشترکین با خدمات این مرکز آشنا بوده و از خدمات آن برخوردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیشترین دلیل تماس با سامانه گویای تلفنی ۱۲۲ طی ۹ ماهه سال جاری را به ترتیب مربوط به قطعی، افت فشار، اعلام شکستگی و پرداخت قبوض و خدمات

اعلام کرد.

جزء قاسمی بیان داشت: امسال مشترکین در بخش نظرسنجی مرکز ارتباط با مشتریان نیز مشارکت مناسبی داشته و ۱۲۶۸ فقره تماس مشترکین برای شرکت در نظرسنجی های مرکز مپرا بوده است.

این مسئول با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دوران فراگیری ویروس کرونا گفت: اکنون تمامی خدمات ۲۲ گانه شرکت آبفا در بستر اینترنت، تلفن و پیامک بدون نیاز

به حضور مشترکین ارائه می شود.