پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع خط قرمز توزیع برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع گفت: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه اولویت ما بهبود شاخص‌های شرکت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع گفت: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه اولویت ما بهبود شاخص‌های شرکت است، اظهار داشت: با تلاش مجموعه مدیران و کارکنان تاکنون عملکرد در این زمینه رضایت‌بخش بوده و باید به قوت خود ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به رتبه‌بندی واحدهای اجرایی در خصوص برنامه‌های راهبردی افزود: برخی از واحدها به خوبی در این زمینه عمل کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق گفت: باید در راستای اجرا و تحقق برنامه‌ها حرکت کنیم که یکی از آنها توسعه انرژی خورشیدی و chp است که باید در این حوزه موفق عمل کنیم.

وی با تأکید بر حرکت به سمت کسب عناوین کشوری و تراز ملی، گفت: امید است با تمرکز همکاران بر شاخص‌های اصلی شرکت در این راستا نیز موفق عمل کنیم، چراکه در استان کارهای خوبی انجام شده و باید در سطح کشور مطرح شود.

جمشیدی با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها مانند بسیج، مدیریت مصرف و در بحث مهندسی و طرح سنم فعالیت‌ها به خوبی در حال اجرا است، افزود: در دیگر حوزه‌ها نیز شرکت توزیع نیروی برق استان می‌تواند به عنوان شاخص کشوری مطرح باشد.

وی ادامه داد: در بحث تلفات، وصول مطالبات، مدیریت مصرف و کاهش پیک، نرخ انرژی توزیع نشده، خدمات غیرحضوری، بیمه مشترکین، اتوماسیون و GIS اقدامات شایسته‌ای انجام شده و طرح‌های مهمی مانند سیما، چاوش و سنم در مدت کوتاهی در شرکت اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در کنار شاخص‌ها باید به مباحثی از جمله جذب اعتبارات تملک، جذب اعتبار عوارض و جلوگیری از سرقت‌ها توجه ویژه داشت.

وی با تأکید بر پاسخگویی به موقع و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: این مهم خط قرمز شرکت است بنابراین ارتباط با مراجعین و ارباب رجوع باید با کمال احترام باشد و انجام کار با رعایت ضوابط و قانون به درستی صورت گیرد تا مردم سرگردان نشوند.