پاداش برق خراسان رضوی : ۲۶۸ میلیارد ریال به مشترکان پرداخت شد.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در خرداد و نیمه نخست تیرماه امسال ۲۶۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پاداش مدیریت مصرف در قبوض مشترکین برق خانگی استان که در مصرف برق صرفه جویی کرده بودند، اعمال شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی شفیعی زاده افزود: این پاداش مربوط به طرح وزارت نیرو مبنی بر افزایش ۲۰ برابری پاداش صرفه جویی برق است که برای مشترکین خانگی در ماه های گرم سال (خرداد لغایت پایان شهریورماه) در مصرف برق نسبت به سال گذشته مدیریت مصرف و صرفه جویی داشته اند، اعمال شده است.

وی اظهار داشت: در خرداد و نیمه نخست تیرماه امسال ۸۴۴ هزار و ۸۹ قبض برای مشترکین برق زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی صادر شد. از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۸۴۷ قبض مشمول پاداش صرفه جویی شدند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مشترکین مشمول پاداش ۲۷ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۲۶۵ کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کرده بودند.

شایان ذکر است، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مشترک در بخش خانگی هستند.