وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است که بالاترین این سرمایه، نیروی انسانی آن است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمد منتظری مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با هدف ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه  با برق شهرستان های تابعه وشناسایی و رفع نیازها و کمبودهای مرتبط با حوزه دفتر حراست، از شهرستان های سقز و بانه بازدید کرد.

وی ارائه خدمت توام با آرامش و احترام را یکی از خصایص و سیاست های حوزه نظارتی حراست عنوان کرد و افزود: صنعت برق نقش حساس و زیربنایی در توسعه کشور دارد و لذا موفقیت در ارائه خدمت در این صنعت نیازمند چشمانی بیدار و برقراری امنیت و قانون می باشد چراکه فلسفه وجودی حراست، قانون مداری است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: هدف از این بازدیدهای میدانی را شنیدن بی واسطه مسائل و مشکلات همکاران و انتقال آن به مدیرعامل ،افزایش رضایتمندی همکاران و مشترکین و در نهایت ارتقاء و تعالی اهداف شرکت می باشد.

وی درادامه با تاکید بر اینکه حفظ نیروی انسانی متخصص در مجموعه یکی از مهمترین مسائل است که نقش حراست در این خصوص بسیار برجسته است، افزود: نباید مسائل کوچک باعث دلزدگی و دلسردی این نیرو‌ها شود چراکه وظیفه حراست، صیانت از سرمایه‌های یک سازمان است که بالاترین این سرمایه، نیروی انسانی آن است.

منتظری وظیفه حراست و مجموعه همکاران شرکت توزیع برق استان کردستان را پیشگیری از مسائل وچالش های احتمالی و صیانت از بیت المال دانست و اظهار داشت:صیانت از بیت المال و تاسیسات و تجهیزات شرکت، پایبندی بر قانون و مقررات، توجه به احکام شرع ،ایجاد فضای تعامل و اعتماد، جلوگیری از بروز تخلف، حفاظت از اسناد و اموال سیستم از وظایف اصلی حراست است که این مهم بدون مساعدت و همراهی سایر همکاران محقق نخواهد شد.

لازم به ذکر است درهفته های گذشته بازدید ونظارت میدانی از شهرستان های مریوان، کامیاران، دیواندره و سروآباد توسط دفتر حراست و امورمحرمانه صورت گرفته است و در آینده نیز این دیدارها ادامه خواهد داشت.