در سال رشد تولید؛

وزارتخانه های صمت و نیرو برای تامین برق پایدار صنایع

با حضور وزیر نیرو وسرپرست وزارت صمت برنامه تامین انرژی پایدار صنایع کشور در سال جاری توافق گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق کشور؛ مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق کشور ضمن تاکید بر اهتمام صنعت برق بر افزایش انرژی برق تحویلی به صنایع در سال رشد تولید، از توافقات فی ما بین وزارتخانه های صمت و نیرو برای تامین برق پایدار صنایع در سال رشد تولید خبر داد.
رجبی مشهدی گفت : در هفته گذشته جلسه هم اندیشی با صنایع بزرگ برگزار شد و راهکارهای خوبی برای افزایش برق تحویلی به صنایع در تابستان مطرح گردید.
سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در تابستان سال‌جاری، چارچوب برنامه برای تامین برق صنایع کوچک و صنایع واقع در شهرک‌ها یک نیم روز در هفته و از ساعت ۱۱ تا ۲۳ تنظیم شده است گفت : در دوره اوج بار تابستان امسال هیچگونه محدودیتی برای تامین برق صنایع کوچک اعمال نمی‌شود، اما در صنایع واقع در شهرک‌ها و صنایع مشابه در خارج از شهرک‌ها درخواست شده فقط یک نیمه روز تعطیلات خود را در ایام هفته لحاظ کنند.
وی افزود: از ۶۳۰ هزار واحدهای صنعتی هم ۵۸۰ هزار واحد اساساً بدون هیچ محدودیتی مثل سال گذشته به فعالیت تولیدی خود ادامه خواهند داد ولی از صنایع بزرگ خواسته شده تا برنامه تولیدشان را به نحوی تنظیم کنند که میزان دریافت انرژی در ساعات اوج بار مصرف کاهش یابد.