ورود بویلر کمکی شماره یک نیروگاه بندرعباس به مدار تولید

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از به مدار آمدن بویلر کمکی شماره یک نیروگاه بندرعباس پس از پایان تعمیرات اساسی خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار داشت: این نیروگاه دارای ۲ واحد بویلر کمکی است که هر کدام با توان تولید ٣٠ تن بخار سوپرهیت […]

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از به مدار آمدن بویلر کمکی شماره یک نیروگاه بندرعباس پس از پایان تعمیرات اساسی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار داشت: این نیروگاه دارای ۲ واحد بویلر کمکی است که هر کدام با توان تولید ٣٠ تن بخار سوپرهیت در ساعت وظیفه تامین بخار محرک ۳ واحد آب شیرین کن نیروگاه را به عهده دارند.

سلیمی افزود: مطابق برنامه زمان بندی تعیین شده پس از نقشه برداری های لازم، عملیات دمونتاژ و سپس ساخت استیم درام و واتر درام و آماده سازی لوله‌های واتر وال و سوپر هیتر و نهایتاً مونتاژ درام ها و لوله های واتروال و ادوات مکانیکی و نصب عایق، سرویس و نصب ادوات ابزار دقیقی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان افزود: با اجرای موفق این پروژه در پیک تابستان ۱۴۰۰ علاوه بر امکان تامین بخار مناسب و مطمئن برای عملکرد بهینه‌ی آب شیرین کن‌ها با به مدار آمدن این بویلر کمکی و کاهش برداشت بخار کمکی از سمت بویلر واحدهای بخار حدود ۷ مگاوات بر تولید برق واحد های بخار نیز اضافه شد.