واگذاری سامانه های خورشیدی قابل حمل به ۲۵ خانوار عشایری در قم

مدیر دفتر بازار برق قم از واگذاری سامانه های خورشیدی قابل حمل به ۲۵ خانوار عشایری استان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال خبر داد. به گزارش روابط عمومی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس محمدرضا مهاجری از واگذاری سامانه های خورشیدی قابل حمل به عشایر قم خبر […]

مدیر دفتر بازار برق قم از واگذاری سامانه های خورشیدی قابل حمل به ۲۵ خانوار عشایری استان با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس محمدرضا مهاجری از واگذاری سامانه های خورشیدی قابل حمل به عشایر قم خبر داد و گفت: این سامانه ها به ?? خانوار عشایری قم با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال تحویل شد.
وی با اشاره به اینکه این سامانه ها با استفاده از اعتبارات داخلی شرکت توانیر از محل اخذ عوارض برق و ۱۰ درصد آورده عشایر واگذار شد، اظهار داشت: سامانه های قابل حمل خورشیدی ، به راحتی امکان جابجایی و استفاده از آن به آسانی میسر است.
مدیر دفتر بازار برق قم در خصوص نحوه اجرای طرح واگذاری دستگاه های سامانه انرژی خورشیدی به عشایر افزود: در این طرح خانواده های واجد شرایط که در محله های ییلاق و قشلاق فاقد شبکه و انشعاب برق می باشند، با هماهنگی اداره کل امور عشایر استان قم کلید خورد.
وی در پایان با بیان اینکه صنعت برق برنامه بهسازی و تقویت شبکه برق روستایی را در راستای حمایت و کمک به روستاییان از سال های گذشته در دستور کار قرار داده است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه ها، افزایش رضایت مندی مشترکان روستایی و عشایری است.