واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس از مدار خارج شد

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد ۴ بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،مهدی مرادی عنوان کرد: واحد ۳۲۰ مگاواتی ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت انجام عملیات شستشوی لانگستروم،تمیزکاری کندانسور ،رفع نشتی از بویلر […]

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد ۴ بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،مهدی مرادی عنوان کرد: واحد ۳۲۰ مگاواتی ۴ بخار نیروگاه بندرعباس جهت انجام عملیات شستشوی لانگستروم،تمیزکاری کندانسور ،رفع نشتی از بویلر و تعویض B.C.PUMPاز مدار خارج شد.

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطر نشان کرد : تولید برق مطمئن ،ایمن و پایدار ،جز با مراقبت های اصولی ،بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد ۴ بخار به وقوع پیوست.

مهدی مرادی در پایان افزود : با اجرای این عملیات ، تولید برق این واحد از ۲۴۰ مگاوات به ۲۷۰ رسیده و به شبکه سراسری برق افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی ۴۲ ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروهای انسانی توانمند، با تجربه و متخصص‌های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان در جهت رفع محدودیت‌ها و بهبود روند تولید برق این واحدها در نیروگاه گام بردارد.