هوشمندسازی مدیریت مصرف برق در رویداد Reverse Pitch

به گزارش پایگاه خبری توانیر، افزایش بی رویه و مدیریت نشده مصرف انرژی در کشور در سالهای اخیر به یک معضل ملی بدل شده است و مدیریت مصرف در زمان های پیک به دغدغه اصلی مسئولین حوزه وزارت نیرو تبدیل شده است و امسال شاهد قطع برق در بخش صنعتی و مسکونی هستیم. در این راستا، […]

به گزارش پایگاه خبری توانیر، افزایش بی رویه و مدیریت نشده مصرف انرژی در کشور در سالهای اخیر به یک معضل ملی بدل شده است و مدیریت مصرف در زمان های پیک به دغدغه اصلی مسئولین حوزه وزارت نیرو تبدیل شده است و امسال شاهد قطع برق در بخش صنعتی و مسکونی هستیم. در این راستا، تلاش برای مدیریت مصرف انرژی در حوزه برق، به عنوان یک معضل ملی یکی از محورهای رویداد جایزه سال هوشمندسازی قرار داده شده است.

دبیرخانه برگزاری رویداد جایزه سال هوشمندسازی و در گام دوم برگزاری جلسات تخصصی این رویداد، رویداد تخصصی مقدماتی حوزه “مدیریت مصرف انرژی” را با رویکرد Reverse Pitch و به صورت مجازی (آنلاین) برگزار کرد.
این رویداد با حضور  مهندس مدقق، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری های نوین شرکت توانیر و  دکتر وحید شاه منصوری، سرپرست مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با استقبال ثبت نام کنندگان در حوزه “مدیریت مصرف انرژی برق“ و سایر علاقمندان به این حوزه و با هدف شناخت دقیقتر ابعاد مختلف این چالش ملی و آشنایی با اولویت ها و بیان جزییات آن برگزار شد.
در این رویداد، آقایان مهندس مدقق، به ارایه دغدغه ها و نیازمندی های شرکت توانیر در زمینه چالش های مطرح در حوزه مصرف برق پرداخت.
با توجه به ارایه انجام شده از سوی آقای مهندس مدقق، می توان چالش های پیش روی این حوزه را در سه بخش طبقه بندی کرد.
– تدوین ساز و کار بازار مدیریت مصرف
– تجمیع کننده های پاسخگویی بار، مولدهای خودتامین و ذخیره سازها
– شرکت های مدیریت انرژی هوشمند
پس از ارایه نیازهای فناورانه شرکت توانیر، بخش انتهایی رویداد به پرسش و پاسخ مابین شرکت کنندگان در جلسه اختصاص پیدا کرد.
علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این جلسه تخصصی و رویداد جایزه سال هوشمندسازی می توانند با دبیرخانه برگزاری رویداد (تلفن ۸۸۵۱۳۸۱۰ ) و یا پایگاه اطلاع رسانی رویداد به نشانی www.iraniotforum.org تماس بگیرند.