هوشمندسازی محور اصلی غرفه توزیع برق استان سمنان در نمایشگاه کسب و کار

هوشمندسازی محور اصلی غرفه توزیع برق استان سمنان در نمایشگاه کسب و کار

به گزارش برقاب،هوشمندسازی،ارائه طرح‌های نوآورانه و اختراعات کارکنان توزیع برق استان سمنان در نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار ارائه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عنوان این مطلب بیان کرد: این نمایشگاه که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در روزهای ۱۴ الی ۱۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان برپا شده و آخرین دستاوردهای صنعت توزیع برق در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

سید محمد حسینی‌نژاد گفت: دستگاه کنترل دما و دستگاه اعلام هشدار سرقت ترانسفورماتور از جمله طرح‌های نوآورانه همکاران این شرکت است که با هدف حفاظت از پست‌های هوایی در مقابل سرقت و افزایش ریسک دستگیری برای سارقان تجهیزات برقی با قابلیت نصب در تمامی ایستگاه‌های ۲۰ کیلو ولت اختصاصی و عمومی طراحی شده است ، که در غرفه شرکت توزیع برق استان سمنان در معرض دید مراجعان قرار گرفته است.

وی افزود: “فرآیند جلوگیری از تخریب دومینوی باطری های یو پی اس با کمک دتکتور”، با هدف حذف پدیده تخریب دومینووار باطری های یو پی اس طراحی و آماده شده و در سیستمهای برق اضطراری ، اتاقهای سرور، نیروگاه ها، کارخانجات و صنایع و کلیه تجهیزاتی که از باطریهای سری و موازی استفاده می کنند، اختراع و  در محل نمایشگاه ارائه شده است.

وی اضافه کرد: دستگاه کنترل و هشدار دمای قابل برنامه ریزی پستهای ۲۰ کیلوولت زمینی برای کنترل دقیق دما در پستهای ۲۰ کیلوولت زمینی و اتکا بر تولیدات داخلی اختراع و به کارگیری شده و تاکنون در ۱۲۰ پست زمینی استان سمنان نصب شده است.

حسینی نژاد با اظهار این که “دستگاه موقعیت یاب مخابراتی و هوشمند خطوط ۲۰ کیلوولت” با کاربری برای تمامی فیدرهای ۲۰ کیلوولت اختصاصی و عمومی در این نمایشگاه ارائه شده تصریح کرد: پکیج حفاظت ضد سرقت wireless با کاربرد بررسی وضعیت استقرار تجهیزات و در صورت سرقت، اعلان آن به کاربر یا کاربران، در غرفه نمایشگاهی شرکت توزیع برق استان سمنان در نخستین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در استان سمنان ارائه شده است.

وی خاطرنشان ساخت:ارائه توضیحات هوشمندسازی در حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین ، راهنمایی متقاضیان استفاده از ظرفیت نیروگاه های خورشیدی،ایستگاه نقاشی با موضوع مدیریت مصرف انرژی،میز خدمت ارتباطات مردمی پایگاه مقاوت بسیج نور و امور بانوان، فرآیند انجام امور مربوط به قطع و وصل کنتورهای برق از راه دور،ارائه کتاب های حوزه ایثارگران ، برنامه های فرهنگی –هنری و تصاویر فعالیت همکاران در شرایط بحرانی و سخت از دیگر برنامه های اجرا شده در نخستین نمایشگاه روایت پیشرفت می باشد.