همکاری نیروی انتظامی و شرکت برق برای مقابله با سرقت تجهیزات

همکاری همه جانبه نیروی انتظامی استان کرمان با شرکت توزیع برق شمال در پیشگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع برق.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان؛ مهندس محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ، در نشست هماهنگی پیشگیری و مقابله با سرقت و تجهیزات برق استان کرمان از سردار ناصر فرشیدفرمانده انتظامی استان کرمان در راستای همکاری همه جانبه و پیشگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ، در راستای همکاری همه جانبه نیروی انتظامی و پیشگیری از سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه توزیع در سطح شمال استان، مهندس محمد سلیمانی از سردار ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی استان با اهدای لوحی تقدیر و تشکر کرد.

مهندس محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در این مراسم، گفت: امروز فقط سرقت در حوزه سیم‌ های مسی برق نیست بلکه تابلوها، تاسیسات برق در معرض سرقت قرار گرفته‌ اندکه که در راستای پیشگیری از سرقت نیروی انتظامی همکاری خوبی با شرکت برق داشته است.
وی با تاکید بر اینکه بعد مالی و ریالی سرقت تجهیزات برق، حداقل عوارض آن است، گفت: سرقت باعث بی‌ برقی تعداد زیادی از مشترکین و حتی بعضا خسارت به وسایل برقی مشترکین می‌ شود و تبعات اجتماعی و سیاسی و یک نارضایتی پنهان به دنبال دارد.
مهندس سلیمانی بیان کرد: با مشارکت نیروی انتظامی استان با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع مطمئنا سرقت‌ ها به حداقل خواهد رسید.
در ادامه این نشست سردارناصر فرشید نیز با بیان اینکه سرقت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که ناجا با نگاهی ویژه به این موضوع پرداخته و از اولویت‌های کاری و بسیار مهم نیروی انتظامی است، گفت: مطالبه مردم از پلیس برخورد قاطع وجدی با موضوع سرقت و سارقان است.
وی افزود: در زمینه سرقت سیم برق ، فرمانده انتظامی استان براساس وظیفه‌ای که در خصوص مقابله با بحث سرقت دارد ورود کرده و توانسته اقدامات خوبی انجام دهد.
قرمانده انتظامی استان همچنین تصریح کرد: افزایش تعداد گشت‌های مشترک به همراه شرکت برق از اقداماتی بوده که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و شناسایی و دستگیری سارق با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پلیس انجام می‌شود.
در پایان این مراسم از خدمات و همکاری مدیرعامل ، مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در راستای مشارکت و پیشگیری و مقابله با سرقت سیم و شبکه توزیع توسط فرمانده انتظامی استان تجلیل شد.