رییس بسیج رسانه استان کرمان تاکید کرد:

همه موظفیم به نهادینه شدن فرهنگ مصرف برق کمک کنیم

رجایی رییس بسیج رسانه استان کرمان با این پیشنهاد که برای فرهنگ مصرف برق از مدارس و حتی مهدهای کودک کمک گرفته شود؛ گفت: وقتی سرانه مصرف ما از برخی کشورهای صنعتی هم بیشتر است؛ موظفیم فرهنگ مصرف برق را نهادینه کنیم تا این قدر هزینه صرف نشود.

به گزارش برقآب، رئیس بسیج رسانه استان کرمان، امروز هفتم شهریورماه همزمان با هفته دولت، نشست تخصصی برق و رسانه را برگزار کرد. در این نشست، “امین رجایی” رئیس بسیج رسانه استان کرمان، با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ مصرف برق در بین مردم، پیشنهاد کرد که از مدارس و حتی مهدهای کودک برای ارتقای این فرهنگ استفاده شود. او بیان کرد که هنگامی که سرانه مصرف برق ما از برخی کشورهای صنعتی بیشتر است، باید فرهنگ مصرف برق را نهادینه کنیم تا هزینه های غیرضروری جلوگیری شود.

رئیس بسیج رسانه استان کرمان قدردانی از شرکت توزیع برق شمال استان را نیز بیان کرد و به آنها تشکر کرد. او اظهار داشت که مدیریت برق مردمی بخشی از تلاش برای تشویق همسایگان و اطرافیان به مصرف صحیح برق است و درست و بموقع مصرف برق توسط مردم می‌تواند نمونه‌هایی از این نوع مدیریت باشد. به علاوه، او تاکید کرد که تولید و توزیع برق خوب است، اما فرهنگ مصرف درست آن تا به حال به شکل کافی به مردم انتقال داده نشده است.

رجایی با اشاره به تلاش های سازمان بسیج رسانه استان برای فرهنگسازی در حوزه برق از طریق تبلیغات شهری و رسانه‌های دیگر، اظهار داشت که موظفیم از مدارس و حتی مهدهای کودک برای آموزش و اطلاع رسانی درباره مصرف صحیح برق استفاده کنیم. او تاکید کرد که اگر سرانه مصرف برق ما از برخی کشورهای صنعتی بیشتر است، باید فرهنگ مصرف برق را نهادینه کنیم تا هزینه‌های روزافزونی جلوگیری شود. برق را مربوط به تولید، صنعت و آسایش و رفاه دانست و آرزو کرد تا در جشنواره قلم و رسانه نهادینه شدن فرهنگ مصرف برق سهیم باشیم.

همچنین در این نشست، پوستر جشنواره ملی برق و رسانه نیز رونمایی شد.