همزمان با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ۲۰پروژه شرکت آبفا کاشان افتتاح می‌شود

۲۰پروژه شرکت آبفای کاشان به ارزش ۴۴۸۳ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

بع گزارش برقاب،«محمدرضا اسدی» در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۵ پروژه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال در مناطق مختلف دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری می‌رسد که تامین آب پایدار، ارتقاء کیفیت آب، هوشمندسازی تاسیسات و حفاظت فیزیکی از مجموعه های تحت مدیریت آبفا، از اهداف آبفا در اجرای این پروژه‌ها بوده است.

 وی افزود: با توجه به اهمیت مصرف بهینه منابع موجود، بخش قابل توجهی از این طرح‌ها و پروژه‌های روستایی، مربوط به اصلاح شبکه‌های فرسوده است، تا با این وسیله بتوانیم مانع هدر رفت آب شویم.

اسدی گفت: پنج پروژه شهری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسندکه هزینه اجرایی این پروژه حدود ۱۳۸ میلیارد ریال است. تمامی این پروژه ها از منابع اعتبارات ملی و استانی تامین شده‌اند.

 مدیرعامل شرکت آبفای کاشان از پروژه فاضلاب نوش آباد به عنوان مهمترین پروژه زیست محیطی در شهرستان آران و بیدگل نام برد و از کلنگ زنی فاز دوم این پروژه در دهه فجر خبر داد.

وی در مورد هزینه اجرایی کل پروژه فاضلاب نوش آباد گفت: هزینه اجرای این پروژه حدود ۴۰۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است و اعتبار آن از محل تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت است.

 اسدی گفت: تمامی این پروژه ها، در راستای توسعه و بهبود شبکه آب و فاضلاب در مناطق مختلف و با هدف تحقق دولت کار و فعالیت، در بخش آب و فاضلاب درحال پیگیری است.