میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مساجد

همزمان با دهه فجر،برپایی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در مساجد

به گزارش برقاب ،مدیران ارشد و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه نماز جماعت مساجد در سراسر استان با حضور در میز خدمت این شرکت ،به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

شهروندان با مراجعه به مدیران ، معاونین وکارشناسان شرکت توزیع برق استان سوالات و مطالبات خود را در محل میز خدمت توزیع برق استان مرکزی مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

شهروندان می‌توانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره تماس ،۱۵۲۱ و ۱۲۱ و یا از طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی درمیان بگذارند.

کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که شرکت توزیع نیروی برق استان  به جدیت آن را دنبال می کند.

برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان است واین رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.

این طرح همزمان در ایام مبارک فجر در مساجد شهرستان های استان دایر می شود.

میز خدمت شرکت توزیع برق برای تسریع در انجام امور شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع در توزیع برق شهرستان‌های استان مرکزی طی سنوات گذشته راه‌اندازی شده است.