همایش بانوی آب # من مراقب آب هستم.

امور آب و فاضلاب فریمان در اقدامی فرهنگی همایش بانوی آب با هشتک “من مراقب آب هستم”را برگزار کرد. در این همایش که با برنامه های شاد و مفرح همراه بود بانوان و مادران شهر فریمان با توضیحات کارشناسانه سعید روزی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خراسان رضوی در باره شرایط تامین […]

امور آب و فاضلاب فریمان در اقدامی فرهنگی همایش بانوی آب با هشتک “من مراقب آب هستم”را برگزار کرد.
در این همایش که با برنامه های شاد و مفرح همراه بود بانوان و مادران شهر فریمان با توضیحات کارشناسانه سعید روزی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خراسان رضوی در باره شرایط تامین و توزیع آب و وضعیت بحرانی دشت ها و سفره آب زیر زمینی ، با راه های مدیریت و الگوی مصرف آب آشنا شدند و بر انتقال یافته های خود به دیگر اعضای خانواده ، هم صدا شدند.
بانوان و مادران فریمان که به همراه فرزندان خود و در پی فراخوان امور آبفا شهرستان در بوستان ریحانه محل برگزاری همایش گردهم آمده بودند در پایان به پرسش های مرتبط با موضوع سخنرانی که با محوریت آب بود پاسخ دادند و سپس از برنامه های متنوع استفاده کردند.
در خلال این همایش ، کودکان اقدام به نقاشی با موضوع آب کردند که از مجموع ۶۳ نقاشی ، سه اثر برتر شناخته شد و جوایزی به شرکت کنندگان تعلق گرفت.
کودکان در مسابقه جذاب “آب پله” که توسط رییس اداره روابط عمومی آبفا نیشابور برگزارشدودو مسابقه بادکنک و صندلی که از دیگر برنامه های همایش بانوی آب بود شرکت کردندوهمایش با استقبال مواجه شد.