در نخستین روز هفته دولت:

هفت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان افتتاح شد

همزمان با اولین روز هفته دولت و در مراسم بهره برداری همزمان پروژه های عمرانی شهرستانی، هفت طرح برق رسانی در شهرستان دامغان با اعتبار 29 میلیارد و 681 میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث دو هزار و ۶۹۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی به منظور توسعه فیدرهای پست جدیدالاحداث شهرک صنعتی با مبلغ هفت میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت محور دامغان سمنان با اعتبار یک میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال، از جمله طرح های افتتاحی هستند.

طرح بهینه سازی و تبدیل پنج هزار و ۸۲۵ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای بهاآباد، مهماندوست و فاز یک جزن با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال و طرح احداث شبکه و نصب دو ایستگاه هوایی به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر برای تامین برق بلوکهای مسکن مهر با اعتبار سه میلیارد و ۲۷ میلیون ریال به عنوان طرح های قابل افتتاح به شمار می روند.

طرح اصلاح شبکه و جابه جایی ۹ اصله پایه برق در روستای حسین آباد دولاب با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال، طرح بهینه سازی و تبدیل دو هزار و ۷۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال و طرح احداث شبکه روشنایی معابر بلوار دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی با اعتبار یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال، از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می شوند.

گفتنی است : در مراسم افتتاح همزمان طرح های عمرانی این شهرستان، استاندار سمنان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان دامغان حضور داشتند.