در جشنواره شهید رجایی

درخشش توزیع برق استان هرمزگان بعنوان دستگاه اجرای برتر

شرکت توزیع برق استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در کسب رضایت مردم معرفی گردید ، آیین معرفی برگزیدگان این جشنواره با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، شرکت توزیع برق استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه اجرای برتر در کسب رضایت مردم معرفی گردید ، آیین معرفی برگزیدگان این جشنواره با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان که در سالن اجتماعات فرهنگسرای طوبی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اشاره به رویکرد دولت‌های مختلف، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم جهادی و انقلابی است. در تمام مسائل راهبرد این دولت، راهبرد جهادی است و در مسیر «ما می‌توانیم» گام بر می‌دارد و با این نوع نگاه برای حل مسائل و چالش‌ها اقدام می‌کند.

وی، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیانیه گام دوم مانوس باشند و آگاه باشند که موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری چیست تا مسیر حرکت دستگاه‌ها منطبق با گام دوم انقلاب باشد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی و آیین تحلیل از مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در جشنواره شهید رجایی شاخص‌های مختلفی بررسی و دستگاه‌های برگزیده انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان افزود: رشد اقتصادی هدف اصلی هر برنامه‌ای است و دستگاه‌هایی که توانسته بودند در رشد اقتصادی به استان کمک کنند و یا به بهره وری کمک کرده‌اند توانستند در این جشنواره رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

استاندار هرمزگان گفت: از دیگر شاخص‌های مورد ارزیابی قراره گرفته در این جشنواره تحقق برنامه‌های ویژه دولت و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور بود که این دو مورد نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سال گذشته سال پر کاری بود اما امسال با توجه به برنامه‌های موجود سال سنگین تری است در ابتدای دولت چهار محور پروژه‌های مرتبط با رشد اقتصادی شامل پروژه‌های حوزه انرژی، صنعت معدن و کشاورزی و شیلات پروژه‌های حوزه عمران و زیر ساخت شامل آبرسانی، گازرسانی و توسعه راه‌ها، پروژه‌های مردم یاری و قرارگاه مردم و پروژه‌های مرتبط با مردمی سازی اقتصاد بود که در راس اصلی برنامه‌ها قرار دارد.

دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم از مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان که به عنوان دستگاه برتر در زمینه کسب رضایت مردمی انتخاب شده بود تجلیل کرد. شرکت توزیع برق هرمزگان در سال گذشته با هدف جلب رضایت مردمی و تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق برنامه‌های دولت برنامه ریزی های مختلفی را انجام داد که این عملکرد در جشنواره شهید رجایی نیز مورد تائید ارزیابان جشنواره شهید رجایی قرار گرفت و این شرکت رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در لوحی که از سوی استاندار هرمزگان به محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان اعطا شد، آمده است : از آنجایی که در پرتو تلاش‌های ارزشمند حضرتعالی و همکاران محترم تان از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه کسب رضایت مردم انتخاب گردیده اید، لازم می‌دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه تبریک عرض نموده و از اقدامات اثرگذار شما در راهبری و پایش شبکه توزیع ، تداوم و پایداری تامین برق و کاهش خاموشی ها که در نهایت موجبات افزایش رضایتمندی عمومی را در پی داشته است ، قدردانی نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان در سال مهار تورم، رشد تولید با تلاش بیشتر، زمینه افزایش پایداری در تامین انرژی برق و اعتماد و رضایت عمومی را از طریق ارتقای خدمات رسانی مطلوب ، شفافیت اداری و ایجاد ، توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق فراهم آورید .

لازم به ذکر است ، شرکت توزیع برق استان هرمزگان با برنامه ریزی ، مدیریت بار ، فرهنگ سازی برای مصرف بهینه و الگو سازی در راستای گذر از تابستان پر مصرف با اجرای شیوه نامه ها و دستور العمل های اجرایی توانیر گام هایی ارزشمند برای تامین برق پایدار و مطمین برداشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان هم در این مراسم شاخص های اصلی انتخاب دستگاه برتر را برشمرد و از خدمات دستگاههای برتر استان هرمزگان تقدیر کرد.

بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی با برگزاری مراسم تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ ۱۸ شهریورماه راس در محل فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.