نیروگاه‌های آذربایجان‌شرقی بیش از ۴ میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید کردند.

نیروگاه‌های حرارتی تبریز‌،‌ سهند و بناب در نیمه نخست امسال در مجموع بیش از چهار میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید کرده‌اند. شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با مدیریت و بهره برداری از نیروگاه های حرارتی تبریز ، حرارتی سهند بناب و گازی صوفیان توانست بیش از چهار میلیاردو  ۲۲۰  میلیون کیلووات برق  تولید  به […]

نیروگاه‌های حرارتی تبریز‌،‌ سهند و بناب در نیمه نخست امسال در مجموع بیش از چهار میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید کرده‌اند.

شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی با مدیریت و بهره برداری از نیروگاه های حرارتی تبریز ، حرارتی سهند بناب و گازی صوفیان توانست بیش از چهار میلیاردو  ۲۲۰  میلیون کیلووات برق  تولید  به شبکه سراسری تزریق کند.
سهم نیروگاه حرارتی تبریز از این  میزان تولید بیش از دو میلیارد و  پنجاه  میلیون کیلووات ساعت، نیروگاه حرارتی سهند بناب  یک میلیارد و نهصد و چهل میلیون  کیلووات ساعت  و نیروگاه گازی صوفیان در حدود دویست و سی میلیون کیلووات ساعت در  طول  شش ماهه نخست سال جاری بوده است.
لازم به ذکر است این نیروگاه ها  در شهریور ماه سال جاری  در حدود هفتصد و شصت میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده اند.
 شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی برای   تولید حداکثر در پیک تابستان سال آینده  اقدام به برنامه ریزی  برای تعمیر و آماده سازی واحدهای تولیدی در شش ماهه دوم سال جاری نموده که با فراهم شدن شرایط لازم  برای انجام تعمیرات برنامه ریزی شده،‌ این واحدهای نیروگاهی را به به ترتیب از مدار خارج و تحت تعمیر قرار خواهند گرفت.