نگاهی نو به صرفه جویی و ترویج شیوه های مصرف بهینه

در ادامه اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در مدارس ، امور آبفای شهرستان شیروان با حضور امام جماعت این امور پس از اقامه نماز جماعت با حضور درکلاس های درس نسبت به ترویج فرهنگ مصرف درست آب با دانش آموزان گفتگو کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در ادامه اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در مدارس ، امور آبفای شهرستان شیروان با حضور امام جماعت این امور پس از اقامه نماز جماعت با حضور درکلاس های درس نسبت به ترویج شیوه های مصرف بهینه درست آب با دانش آموزان گفتگو کرد.

«حکمت الله عزیزی»  مشاور مدیرعامل  وسرپرست دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان گفت: فرهنگ سازی در جهت صرفه جویی و ارتقای فرهنگ حفاظت از آب در میان کودکان یکی از آموزش‌های مهم و کاربردی در مدارس است.

عزیزی مشاور مدیرعامل  وسرپرست دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان در ادامه گفت : آموزش مدیریت مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف، در کلیه پایه های آموزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان با اشاره به اینکه آموزش صرفه جویی در مصرف آب به کودکان به دلیل اثرپذیری بالا منجر به تغییر رفتار مثبت می شود، خاطرنشان کرد: آموزش های فرهنگی با رویکرد دینی با محوریت پرسش و پاسخ ، اجرای مسابقه و همچنین توزیع اقلام آموزشی در سطح مدارس استان برپا شده است تا دانش آموزان هر چه بیشتر با نحوه مدیریت مصرف آب آشنا شوند.