نیروگاه سد چم شیر : تسریع در روند احداث خط انتقال برق

مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان از روند احداث خط 230 كيلوولت دوگنبدان- چنارشاهيجان در پست نيروگاه سد چم شير استان كهگيلويه و بويراحمد بازديد كرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، علی رغم بارندگی و شرایط جوی نامناسب، با هدف تسریع در روند احداث پروژه اتصال خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان- چنارشاهیجان در پست نیروگاه سد چم شیر، محمود دشت بزرگ مدیرعامل این شرک ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه بازدید و بر افزایش گروه های عملیاتی و تجهیزات از سوی پیمانکار، تاکید کرد.
این پروژه که در ایام تعطیلات عید نوروز نیز فعال بوده یکی از پروژه های اولویت دار وزارت نیرو است و به لحاظ اهمیتی که دارد بطور مستمر از سوی مدیرعامل و مدیران شرکت برق منطقه ای خوزستان مورد بازدید و پیگیری قرار می گیرد تا در خردادماه سال جاری وارد مدار شود.
خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان- چنارشاهیجان در پست نیروگاه سد چم شیر، به طول ۱۷ کیلومتر خط دومداره دارای ارزش سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی بوده و با هدف انتقال توان تولیدی ۱۷۶ مگاولت آمپری نیروگاه برق آبی چم شیر به شبکه برق سراسری و افزایش ظرفیت و تقویت شبکه برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است.
گفتنی است، شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظر شرکت برق منطقه ای خوزستان است.