نوسازی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی تهران

۲۲ کیلومتر از شبکه توزیع آب و ۲۲۰۰ رشته انشعاب آب در سال گذشته در مناطق مرکزی تهران نوسازی شد. مدیرعامل شرکت آبفای منطقه ۴ تهران در این‌باره گفت: این کار به‌رغم وجود مشکلات فراوان از جمله استقرار مراکز حساس سیاسی و اقتصادی مانند بازار، مجلس شورای اسلامی، وزارت‌خانه‌ها و سفارت‌خانه‌ها، وجود بافت فرسوده، سنگ‌فرش معابر […]

۲۲ کیلومتر از شبکه توزیع آب و ۲۲۰۰ رشته انشعاب آب در سال گذشته در مناطق مرکزی تهران نوسازی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای منطقه ۴ تهران در این‌باره گفت: این کار به‌رغم وجود مشکلات فراوان از جمله استقرار مراکز حساس سیاسی و اقتصادی مانند بازار، مجلس شورای اسلامی، وزارت‌خانه‌ها و سفارت‌خانه‌ها، وجود بافت فرسوده، سنگ‌فرش معابر و محدودیت‌های شدید ترافیکی انجام شد.

فریبرز صالحی افزود: در بخش فاضلاب نیز در سال گذشته ۱۰۰۰ متر از شبکه فاضلاب این مناطق اصلاح شد و اجرای شبکه و نصب انشعاب در محدوده‌های بیمارستان سینا و خیابان مظاهر به همراه نصب ۵۰۰ رشته انشعاب باقی‌مانده فاضلاب پراکنده در بافت مرکزی شهر به  شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شدند.

صالحی با مهم برشمردن به‌روز‌رسانی بانک اطلاعات مکانی (GIS) افزود: ثبت موقعیت مکانی نقاط شیرهای شبکه توزیع و منهول‌های فاضلاب توسط جی.پی.اس در محدود زیر پوشش این شرکت از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون حدود ۲۳هزار مورد برداشت شده که ۱۵۰۰۰ مورد از آن‌ها مربوط به سال ۱۳۹۹ بوده است.

او با اشاره نصب پنج مخزن آب‌رسانی اضطراری در محدوده زیر پوشش این شرکت در سال گذشته افزود: مطالعات و اقدامات فنی  لازم برای جانمایی و نصب ۱۲ مخزن دیگر در دستور کار امسال این شرکت قرار دارد.