نوسازی شبکه آب‌رسانی شهرک دانشگاه تهران

مدیر امور آب و فاضلاب شهر وردآورد از نوسازی شبکه توزیع آب شهرک مسکونی دانشگاه تهران واقع در محدوده منطقه۲۱ شهرداری تهران خبر داد. اسفندیار علیزاده گفت: برای اجرای این پروژه ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری با لوله‌هایی در قطرهای ۸۰ تا ۲۵۰ میلی‌متر انجام و هم‌زمان ۱۰۰۰ رشته انشعاب آب نوسازی شد و لوله‌های قدیمی از مدار بهره‌برداری […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهر وردآورد از نوسازی شبکه توزیع آب شهرک مسکونی دانشگاه تهران واقع در محدوده منطقه۲۱ شهرداری تهران خبر داد.

اسفندیار علیزاده گفت: برای اجرای این پروژه ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری با لوله‌هایی در قطرهای ۸۰ تا ۲۵۰ میلی‌متر انجام و هم‌زمان ۱۰۰۰ رشته انشعاب آب نوسازی شد و لوله‌های قدیمی از مدار بهره‌برداری خارج شدند.

علیزاده افزود: قدمت بالای شبکه آب‌رسانی و وجود انشعاب‌های غیرمجاز زمینه‌ساز بروز حوادث متعدد و هدررفت آب در این محدوده بود و به همین علت، عملیات نوسازی شبکه با اولویت بالا در دستور کار قرار گرفت.

با اجرای این عملیات که توسط کارکنان بهره‌برداری و مهندسی و توسعه امور آبفای وردآورد انجام شد، مشکل افت فشار آب شهرک مسکونی دانشگاه تهران به‌طور کامل برطرف شد.