نمایه شدن مقاله کارشناسان شرکت برق منطقه­ ای سمنان در پایگاه IEEE

مقاله کارشناسان شرکت برق منطقه­ای سمنان که در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم­های قدرت پذیرفته و ارائه شده بود، در پایگاه مقالات IEEE نمایه گردید. این مقاله با عنوان ” بررسی جریان هجومی همدردی بر عملکرد اشتباه حفاظتی فیدر خازن در پست ۶۳ کیلولت ” توسط مهندس یاسر محمودیان، دکتر سعید صنعتی، […]

مقاله کارشناسان شرکت برق منطقه­ای سمنان که در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم­های قدرت پذیرفته و ارائه شده بود، در پایگاه مقالات IEEE نمایه گردید.

این مقاله با عنوان ” بررسی جریان هجومی همدردی بر عملکرد اشتباه حفاظتی فیدر خازن در پست ۶۳ کیلولت ” توسط مهندس یاسر محمودیان، دکتر سعید صنعتی، مهندس امیر علامه و مهندس احمدرضا بقایی تالیف شد.

مهندس محمودیان کارشناس رلیاژ معاونت بهره­برداری شرکت برق منطقه­ای سمنان، هدف از ارائه این مقاله را بررسی تاثیر جریان هجومی ترانسفورماتور در عملکرد اشتباه حفاظتی فیدر بانک خازنی عنوان کرد. در این مقاله یکی از حوادث شبکه فوق توزیع منطقه شاهرود به عنوان یک نمونه عملی از عملکرد اشتباه سیستم حفاظتی در مقابل جریان هجومی همدردی ترانسفورماتور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و راهکارهای اجتناب از وقوع موارد اینچنینی ارائه گردید. مقاله مذکور از طریق لینک زیر قابل دسترسی می­باشد.

https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/9375609

همچنین مقاله دیگری نیز با عنوان “بررسی اثر جریان هجومی ناشی از برقداری راکتور خط انتقال بر عملکرد حفاظتREF” توسط آقایان مهندس احمدرضا بقایی، امیرعلامه، غلامرضا اساسه و یاسر محمودیان در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون که در دانشگاه شیراز برگزار شد پذیرفته و ارائه گردید.