نمایشگاه یاد یاران در توزیع برق سمنان

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل، نمایشگاه “یاد یاران” به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شرکت افتتاح شد. فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل استان سمنان در آئین افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: ۴۱ سال پیش، دشمن تا به دندان مسلّح، […]

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل، نمایشگاه “یاد یاران” به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شرکت افتتاح شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا… ادارات کل استان سمنان در آئین افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: ۴۱ سال پیش، دشمن تا به دندان مسلّح، به کشور عزیزمان ایران اسلامی حمله ور شد و مردم غیور ما با ایمان الهی در مقابل دشمنان ایستادگی و حماسه آفرینی نموده و یک حماسه جاودانه را خلق کردند.

ولی ا… شعبانی خطیب اظهار کرد: ایثارگران معزز با روحیه حمیّت و غیرت با تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار “هیهات من الذله” کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کردند.

وی با اشاره به این که یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و برپایی چنین نمایشگاه هایی، در راستای احیای فرهنگ دفاع مقدس است و این اقدامات و فعالیت های ارزشی، می بایست به صورت مستمر انجام شود.

گفتنی است: این نمایشگاه که به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان دایر شده، حاوی تصاویر و خاطرات شماری از سرداران شهید استان، فرهنگ و سیره رزمندگان در زمینه مدیریت مصرف،  گوشه ای از مجاهدت های زنان در دوران جنگ تحمیلی در قالب زن و دفاع مقدس و تصاویر شهدای منتسب به همکاران این شرکت به همراه فضاسازی محیطی با شکوه می باشد که در معرض دید مراجعین قرار گرفته است.