نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب توسط توزیع برق لرستان برپا شد

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب توسط توزیع برق لرستان برپا شد

به گزارش برقاب مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در روز ۲۲ بهمن  توسط این شرکت خبر داد و گفت: «شرکت توزیع برق استان بنابر روال سال‌های گذشته امسال نیز اقدامات فرهنگی بسیاری در دهه فجر انجام داد که یکی از آن‌ها برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب در مرکز استان بود».

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان مهندس مهران امیری در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: «برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در ساختمان شرکت و میدان ۲۲ بهمن و حضور باشکوه پرسنل شرکت توزیع در مراسم بازگشت امام (ره) در دوازدهم بهمن‌ماه از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته می‌باشد».

وی در ادامه به برپایی میز خدمت و حضور در مراسم همایش اقشار اشاره کرد و افزود: «برگزاری نشست جهاد تبیین، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و عطر‌افشانی گلزار شهدا از برنامه‌های شرکت توزیع در ایام مبارک دهه فجر انقلاب بود».

مهندس امیری تصریح کرد: «برگزاری مسابقات ورزشی(فوتسال در سطح استان، کوهنوردی ویژه بانوان)، برگزاری پویش کاپشن صورتی، حضور در برنامه تلویزیونی وایک، برگزاری جشن‌ها و جنگ شادی جهت همکاران، هدیه به همکارانی که در دهه فجر متولد شده اند و پوشش گسترده در فضای مجازی و … اقداماتی است که توسط همکاران شرکت توزیع در این ایام انجام گرفته است