مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

نقش ائمه جمعه در آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اثربخش است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پیک بار1401 با موفقیت و بدون مشکل عبور کنیم که برای این امر کمک و نقش ائمه جمعه استان در راستای آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اثربخش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مدیران عامل صنعت آب و برق استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو با اشاره به وضعیت صنعت برق اظهار کرد: امسال برنامه‌های وزارت نیرو در دو جهت است که شامل تلاش برای افزایش سطح تولید و هوشمندسازی پایش و کنترل مصرف می‌شود.

علی سهرابی‌بیدار با اشاره به خدمات‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ایام تعطیلات نوروز گفت: دوم فروردین ماه سال جاری نیز گردهمایی شرکت‌های توزیع غرب کشور با محوریت عبور از پیک ۱۴۰۱ به میزبانی استان همدان با حضور مدیرعامل و معاون توزیع شرکت توانیر برگزار شد.

وی عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از پیک بار۱۴۰۱ با موفقیت و بدون مشکل عبور کنیم به گونه‌ای که شرایط زندگی عادی مردم دچار خلل نشود و برای این امر کمک و نقش ائمه جمعه استان در راستای آگاه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف اثربخش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین مصرف استان همدان در بخش کشاورزی است اگر برداشت آب توسط کشاورزان دیرتر انجام شود به طور قطع در توزیع برق کمک موثری خواهد بود.

*مصرف انرژی برق و آب در بخش کشاورزی نیازمند مدیریت است

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات مجموعه صنعت آب و برق اظهار کرد: تلاش ما هم بر این است که در خطبه‌ها به این مهم بپردازیم و فرهنگ مصرف را تا حد زیادی هماهنگ کنیم.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی افزود: عمده مصرف انرژی برق و آب استان در بخش کشاورزی بوده که نیازمند مدیریت است.