نفرات و تیم‌های برتر مسابقات بدمینتون و شطرنج معرفی شدند

آیین اختتام پانزدهمین دوره مسابقات بدمینتون و نهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری بانوان صنعت آب و برق کشور به میزبانی خراسان رضوی با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)،این مراسم که با حضور مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو، محمدعلی نعمت نژاد سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان مدیر‌عامل آبفای مشهد، قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای استان، معاونان، کارشناسان و مدیران تربیت بدنی خراسان رضوی در سالن اجتماعات آبفای مشهد برگزار شد.
“رویا قزلباش” مسئول کمیته بدمینتون وزارت نیرو در خصوص تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها ضمن تقدیر و قدردانی از میزبانی خوب مدیریت، کارشناسان تربیت بدنی، نیروهای ترابری و اجرایی مسابقات گفت: در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱۰ورزشکار در رشته بدمینتون و شطرنج برگزار شد در رشته بدمینتون نمایندگان  ۱۵استان کشور در قالب ۱۴تیم در ۴ گروه رقابت‌های انفرادی و تیمی را به صورت دوره‌ای برگزار کردند که از هر گروه ۲تیم به مرحله بعدی صعود و در نهایت ۴ تیم پایانی مسابقات رده بندی و فینال را برگزار کردند.
وی افزود: در بخش تیمی تیم‌های بدمینتون آب وزارت نیرو ایران، صنعت آب و برق البرز و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش انفرادی ۳۲ نفر شرکت کننده ۲۹ دیدار را برگزار و در نهایت نورا حسینی(شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی)، عاطفه ملک(صنعت آب و برق البرز) و الهام بابایی( آب منطقه ای اصفهان) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
همچنین کمیته داوران کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به شرکت آب منطقه‌ای استان یزد اهدا کرد.
در ادامه ترابی مسئول کمیته شطرنج وزارت نیرو به معرفی تیم‌ها و نفرات برتر نهمین دوره مسابقات شطرنج وزارت نیرو اشاره و گفت: در این رقابت‌ها ۲۶بازیکن از ۸ استان در قالب ۹ تیم مسابقات را برگزار و در پایان در بخش تیمی صنعت آب و برق کرمان به مقام اول دست یافت. تیم های صنعت آب و برق سمنان و فارس به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند. همچنین در بخش انفرادی بهارک احمدی(صنعت آب و برق کرمان) اول شد؛ مریم سالاری(صنعت آب و برق سمنان) و سهیلا کرمی(برق منطقه ای کرمانشاه) به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
کاپ اخلاق نهمین دوره مسابقات شطرنج صنعت آب و برق کشور یادواره شهدای صنعت آب و برق که به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد، به تیم شطرنج شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تعلق گرفت.
در پایان این رقابت‌ها  کاپ و احکام قهرمانی طی مراسمی به نفرات و سرپرست‌های تیم های اول تا سوم اهدا شد.