نظارت وزارت نیرو از عملکرد مدیریت پیک مصرف توزیع برق استان مرکزی

نظارت وزارت نیرو از عملکرد مدیریت پیک مصرف توزیع برق استان مرکزی

به گزارش برقاب،نظارت عالیه بر عملکرد معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ ،مهندسی،مشترکین ، مرکز پایش، بازار برق و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان مرکزی انجام می پذیرد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان مرکزی در جلسه افتتاحیه این ارزیابی ، ضمن تشکر از حضور ناظران عالیه وزارت نیرو و اظهار تشکر و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان شرکت ،بیان داشت : برنامه ریزی برای ارائه خدمت مستمر و مطلوب به مردم و خلق ایده های جدید در حوزه های مختلف از اولویت های شرکت توزیع برق استان مرکزی می باشد.

محمد مرادی افزود: لازم است پس از برگزاری این نظارت نقاط قابل بهبود و نقاط قوت در برنامه های حوزه های مختلف مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد:امیدواریم تا با استفاده از راهنمایی و مشاوره ارزیابان با پیشبرد و ارتقای عملکرد شرکت، خدمات مطلوب تر و شایسته‌تری به مشترکان استان ارائه دهیم.

سر ممیز تیم ارزیابی وزارت نیرو گفت:بیان نظرات و تبادل دانش و تجربیات موجب می‌شود اقدامات ارزشمند دیده شده و در بخش‌های دیگر و استان‌های دیگر به کار گرفته شود.

کیان پور افزود: آنچه در کنار ارزیابی‌های دوره‌ای شرکت‌ها توسط ارزیابان اهمیت دارد، موضوع خودارزیابی توسط شرکت های توزیع برق است.

وی ارزیابی را به عنوان یکی از عوامل مهم مسیر رشد و تعالی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور برشمرد و آن را فرصت مناسبی برای مدیریت دانش در میان شرکت‌های توزیع دانست.

این ارزیابی ،طی ۲۵و ۲۶بهمن ماه از واحدهای مختلف انجام می شود.