معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

۲۰۰ دستگاه پست هوایی جهت تقویت ولتاژ مشترکان در سال جاری نصب شد

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال جاری با هدف پاسخگویی به تقاضای مشترکان، تعدیل بار ترانسفورماتورهای مجاور و همچنین تصحیح ولتاژ شبکه برق، تعداد 200دستگاه پست هوایی با صرف اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد ریال نصب و راه اندازی خواهند شد.

به گزارش برقآب، معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال جاری با هدف پاسخگویی به تقاضای مشترکان، تعدیل بار ترانسفورماتورهای مجاور و همچنین تصحیح ولتاژ شبکه برق، تعداد ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با صرف  اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی خواهند شد.

محمد علی عزیزی، با اعلام این خبر ادامه داد: در سال جاری مقاوم سازی ۴ هزار اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه ها با اعتبار معادل ۸۰۰ میلیارد ریال و احداث و اصلاح ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار۲۰۰میلیارد ریال جهت تقویت ولتاژ مشترکان صورت خواهد پذیرفت.

وی نصب۱۵دستگاه اتوترانس جهت تقویت ولتاژ مشترکان با اعتبارمعادل ۳۷۰ میلیارد ریال و همچنین احداث ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت توسعه فیدر با صرف هزینه ای به میزان ۴ هزارمیلیارد ریال را از دیگر پروژه های در دست اجرای این شرکت در سال جاری برشمرد و بیان داشت: در نظر است امسال ۲۰۰ دستگاه پست هوایی با اعتبار معادل۹۵۰میلیاردریال جهت تعدیل بار پست های پربار نیز احداث شود.

تقویت ۳۲۰دستگاه ترانس پربار با صرف هزینه ای بالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس جهت اجرا در سال جاری به آن اشاره کرد.

عزیزی ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات اجرایی این پروژه ها و تقویت زیرساخت ها، بتوان گام های موثری در مسیر خدمت رسانی به مشترکان استان و جلب رضایت آنان برداشت.