مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی هوشمند در تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی هوشمند در 13 مورد از تاسیسات آب و فاضلاب استان توسط دفتر حراست شرکت اجرایی شد.

«علیرضا جزءقاسمی» اظهار کرد: این تجهیزات در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل ، طی نیمه نخست سال جاری و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: تجهیزات استفاده شده در این سیستم ها شامل سامانه های نظارتی هوشمند، دوربین های مدار بسته، فنس های الکتریکی و میکروفنی هوشمند و تجهیزات روشنایی می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: تمامی این تجهیزات و سامانه ها مبتنی بر توان داخلی شرکت های دانش بنیان و با بهره گیری از دانش روز تولید گردیده است.

وی گفت: با راه اندازی این تجهیزات علاوه بر ارتقاء شاخص های حفاظتی و امنیتی، مصرف انرژی نیز کاهش یافته و با توجه به عمر طولانی این محصولات، هزینه های نگهداری و خرید نیز کاهش می یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حفاظت و صیانت از تاسیسات و دارائی های شرکت و همچنین تحقق الزامات حفاظتی ابلاغی، برنامه های متنوعی در دستور کار قرار دارد که بهره گیری از تاسیسات با دقت بالا و توان حفاظتی و نظارتی بیشتر از جمله این موارد می باشد.